روش جدید جوان سازی (بخش 2 ) کاشت مو در تبریز
نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

چه چیزهایی را از PRP نباید انتظار داشت؟
1- ماندگاری بسیار طولانی اثر:در مطالعات متعددی که در طول سالها انجام شده ، طول مدت اثر PRP پس از رسیدن به نتیجه حاصل حدود یکسال است، آن هم به شرطی که عامل ایجاد کننده ضایعه مجددا تکرار نشود، مثلا در ریزش موی سر ناشی از افزایش هورمون مردانه در خانم ها (اصطلاحا طاسی آندروژنیک در صورتیکه علت ریزش مو که همان اضلال هورمونی است ،درمان نشود ظرف مدت کوتاهی ریزش مو، برگشت پیدا می کندیا در صورتیکه بیمار سیگاری است،و سیگار خود را ترک نکند، در چین و چروکهای صورت انتظار برگشت سریعترمی رود
2- اثر فوری:باید توجه داشت که مکانیسم اثر PRP وادار ساختن بدن به بافت سازی است و این روند نیاز به زمان داردو لذا هیچگاه سرعت اثر PRP به اندازه ی فیلرها(پرکننده ها یا ژل ها )نیست و بطور متوسط پس از چند هفته شروع می شود.

کلینیک زیبایی و کاشت مو در تبریز ، با متخصصین مجرب


3- حجم دهی قابل توجه:به هیچ وجه نباید PRP را رقیب فیلرها (پر کننده ها یا ژل ها) دانست، زیرا فیلرها به سرعت و به طور موثر سبب پر کردن یا بزرگ کردن بافتی می شوند که در آن تزریق میگردند، در صورتیکه اثر حجم دهی PRP خفیف است.
4- باعث بهبود افتادگی قابل توجه پوست صورت نمی شود.
5- باعث بهبود ضایعات عروقی روی پوست نمی شوند.
6. ممکن است به بیش از یکبار درمان احتیاج داشته باشید;در افراد جوانتر که برای پیشگیری از PRP استفاده می کنند، سالی یکبار استفاده توصیه می شود،اما در افراد مسن تر که جهت جوانسازی مراجعه می کنند، هر 5/1-1 ماه درمان تا زمان رسیدن به نتیجه توصیه می شود.

 درمانگاه حکیمان بهترین و مجهزترین مرکز زیبایی ، پوست، زیبایی و کاشت مو در تبریز

 

یکی از واقع گرایانه ترین مطالعات که توسط دکتر ردالی Redaelli که از بزرگان جراحی زیبایی اروپاست روی میزان ارضای بیماران از PRP انجام شده است، چنین آماری را نشان می دهد:
اثر متوسط: 30%
اثر خوب: 60%
اثر خیلی خوب:4%
عدم تاثیر : 4%
همچنین پاسخ به سوالات ذیل چنین بوده است:
1- آیا ظاهر پوست شما بهبود یافته است؟87% پاسخ مثبت
2- آیا قوام پوست شما بهبود یافته است؟82% پاسخ مثبت
3- آیا چین های پوستی شما بهتر شده است؟52% پاسخ مثبت

راه حل هایی پیرامون ریزش مو را در کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز

 

چنانکه از آمار بالا که توسط یکی از بزرگان این رشته منتشر شده است بر می آید، PRP نوین و موثر است، اما نباید آنرا به عنوان یک روش بدون شکست و به گونه ای اغراق آمیز تصور کرد . چنانکه در مورد چین های عمیق صورت به وسیله استفاده از فیلرها (ژل ها) می توان بطور مطمئن و موثر پاسخ گرفت و PRP جایگزین آن نیست.

 

منبع : سایت  دکتر معیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: